Sponsorlar, brendlər və media tərəfdaşları kiberidrmanın simasını necə dəyişir
Son zamanlar hiss edirəm ki, kiberidman turnirlərinin ab-havası əvvəlkindən tam fərqlidir. Hətta yerli tədbirlərdə belə səhnə dizaynı, reklam panelləri, xüsusi təqdimatlar çox artıb. Keçən ay dostlarımla bir finala baxırdıq və hər raund arasında yeni bir brendin qısa çarxı çıxırdı, mən də zarafatla dedim ki, “oyundan çox reklam izləyirik”. Maraqlıdır, sizcə bu dəyişikliklər kiberidmanın xeyrinədir, yoxsa bir az həddini aşır?
7 Views

Məncə, yaxşı tərəfi daha çoxdur. Bir neçə il əvvəl turnirlər çox sadə görünürdü, amma indi sponsorların və media tərəfdaşlarının iştirakı həm səhnə, həm də yayım keyfiyyətini ciddi şəkildə artırır. Mən bir dəfə səhnəarxasında çalışan tanışımla söhbət etmişdim, o demişdi ki, böyük şirkətlər işə qarışanda təşkilati səviyyə tam başqa səviyyəyə qalxır. Hətta 1xbet esports barədə oxuyanda başa düşdüm ki, bu əməkdaşlıqlar sırf reklam deyil — böyük komanda işinin bir hissəsidir. Ona görə məncə, düzgün balans saxlananda sponsorlar kiberidmanı daha da cazibədar edir.